Doprava a platba

Chápeme, že rychlé a spolehlivé doručení je pro pohodlný nákup zásadní. Proto se snažíme expedovat objednávky co nejdříve, abyste na svůj balíček nemuseli dlouho čekat. Zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den po uhrazení objednávky. Pokud platíte bankovním převodem, expedujeme ihned po připsání platby na náš účet. Objednáte-li a zaplatíte v pracovní den do 12:00, uděláme maximum pro to, aby zásilka odešla ještě tentýž den. Jakmile balíček předáme dopravci, zašleme vám e-mail s podrobnostmi o jeho cestě. Svou zásilku můžete pohodlně sledovat online, a to buď v aplikaci dopravce, nebo na jeho webu. Doba doručení se obvykle pohybuje mezi 1–3 pracovními dny podle zvoleného dopravce. Přehled cen za jednotlivé způsoby dopravy najdete níže.

Při platbě objednávky je nejdůležitější bezpečnost, rychlost a pohodlí. Čím dříve platbu provedete, tím rychleji vaši objednávku odešleme. Dbáme na to, aby byl celý proces jednoduchý a bezchybný, aby platba dorazila správně a bez zbytečných komplikací. Vaše platební údaje jsou maximálně chráněny, protože využíváme šifrovanou komunikaci a prověřenou platební bránu Comgate. Díky tomu se k nim nedostane nikdo nepovolaný a my jako obchodník s údaji vaší platební karty vůbec nepřijdeme do kontaktu – pouze dostaneme potvrzení o úspěšné platbě.

Doprava v rámci České republiky
ppl PPL - Na adresu od 243 Kč
ppl-parcelshop

PPL - Na výdejní místo

nebo do Parcelboxu či AlzaBoxu

od 105 Kč
zasilkovna Zásilkovna - Na adresu od 145 Kč
zasilkovna

Zásilkovna - Na výdejní místo

nebo do Z-Boxu

od 112 Kč
cp-balikovna

Balíkovna - Na adresu

185 Kč
cp-balikovna

Balíkovna - Na výdejní místo

nebo do Balíkovna BOXu či AlzaBoxu

155 Kč
shop

Osobní odběr v provozovně

Šardice 236, 696 13 Šardice

Zdarma
Platba v rámci České republiky
card

Online platba kartou

Budete přesměrováni na platební bránu Comgate, kde zadáte údaje své karty a potvrdíte platbu.

Zdarma
transfer

Apple Pay / Google Pay

Budete přesměrováni na platební bránu Comgate, kde platbu potvrdíte pomocí Face ID, Touch ID nebo PINu na vašem zařízení.

Zdarma
transfer

Okamžitý bankovní převod

Budete platební branou Comgate přesměrováni do svého internetového bankovnictví, kde potvrdíte transakci.

Zdarma
transfer

Bankovní převod

Na váš e-mail zašleme platební údaje pro bankovní převod. Jakmile obdržíme platbu, objednávku odešleme.

Zdarma
cash

Hotově při osobním odběru

Dostupné jen při vyzvednutí u nás na provozovně.

Zdarma
cash on delivery

Dobírka

Platba při převzetí zásilky.

 35 Kč

Časté otázky k dopravě a platbě

❓ Jak dlouho trvá doručení?

Vaši objednávku expedujeme nejpozději následující pracovní den po uhrazení objednávky. Dopravci pak obvykle doručují do 1–3 pracovních dnů. Pokud objednáte a zaplatíte online do 12:00 v pracovní den, balíček odešleme ještě tentýž den (pokud nenastane něco nečekaného). Chcete-li mít jistotu ohledně odeslání, neváhejte nás kontaktovat.

Posíláte zboží i do zahraničí?

Momentálně zasíláme objednávky pouze po České republice. Pokud se situace v budoucnu změní, budeme o tom informovat.

❓ Mohu změnit adresu doručení po odeslání objednávky?

Pokud potřebujete změnit doručovací adresu, dejte nám vědět co nejdříve. Pokud už jsme zásilku předali dopravci, změnu je nutné vyřešit přímo s ním. I tak nás můžete kontaktovat, rádi vám pomůžeme.

Mohu si zvolit konkrétní den doručení?

Většina dopravců doručuje standardně do 1–3 pracovních dnů, ale konkrétní den nelze garantovat. Pokud potřebujete doručení v konkrétní den, doporučujeme kontaktovat přímo dopravce, který vám může poskytnout více informací o možnostech.

Jak mohu sledovat svou zásilku?

Po odeslání zásilky vám dopravce zašle e-mail se sledovacím číslem. Toto číslo můžete použít na webových stránkách dopravce nebo v jeho aplikaci pro sledování stavu vaší zásilky.

Co když si objednám více objemného zboží (např. štokrle), musím platit 2× dopravu?

Každé štokrle musí být odesláno v samostatné krabici. Pokud celková hmotnost objednávky nepřesáhne 10 kg (což odpovídá přibližně dvěma klasickým štokrlatům), můžeme je odeslat za jednu dopravní cenu. Pokud si přejete objednat více štokrlat, doporučujeme nás kontaktovat, abychom se domluvili na individuální dopravě a zajistili co nejvýhodnější řešení.

❓ Co dělat, když balíček nedorazil?

Pokud váš balíček nedorazil v očekávaném termínu, zkontrolujte stav zásilky pomocí sledovacího čísla, které vám bylo zasláno. Pokud balíček stále nemůžete najít, kontaktujte nás a my situaci prověříme a pomůžeme vám ji vyřešit.

❓ Mohu objednávku zrušit před odesláním?

Ano, pokud objednávka ještě nebyla odeslána. Stačí nás co nejdříve kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.

❓ Co když platbu neprovedu hned?

Na úhradu máte 5 dní. Objednávku odešleme až po jejím zaplacení (kromě platby na dobírku). Pokud platba do 5 dnů nepřijde, budeme muset objednávku stornovat.

❓ Jak zjistím, jestli byla moje platba přijata?

Jakmile platbu obdržíme, pošleme vám potvrzovací e-mail. Pokud si nejste jistí, zda platba proběhla, neváhejte nás kontaktovat.

❓ Mohu změnit způsob platby po odeslání objednávky?

Ano, je to možné, pokud objednávka ještě nebyla uhrazena. Kontaktujte nás co nejdříve a domluvíme se na změně.

❓ Co mám dělat, pokud online platba selhala?

Důvodem může být dočasný technický problém nebo omezení ve vašem internetovém bankovnictví. Výhodou platební brány Comgate je, že platbu můžete kdykoliv zkusit znovu. Pokud potíže přetrvávají, kontaktujte nás a pomůžeme vám s řešením.

❓ Omylem jsem zaplatil/a objednávku dvakrát. Co teď?

Pokud jste zaplatili objednávku dvakrát, co nejdříve nás kontaktujte. Nadbytečnou platbu vám okamžitě vrátíme. Pokud si duplicitní platby nevšimnete, my na to při zpracování objednávky přijdeme a sami vás budeme kontaktovat.

📩 Máte další otázky? Napište nám na info@moravskadilna.cz, rádi vám pomůžeme!