Reklamace a vrácení zboží

Zjistili jste po převzetí, že je zboží poškozené nebo rozbité? Nebo se na něm objevila závada v rámci záruční doby? Nebo jste si po doručení rozmysleli nákup a chtěli byste zboží vrátit? Velmi nás to mrzí a budeme se snažit vám být s reklamací i vrácením maximálně nápomocni.

POSTUP PŘI REKLAMACI

  1. Kontaktujte nás
    Nejprve nám napište na e-mail info@moravskadilna.cz. Uveďte své jméno, telefon, číslo objednávky, označení produktu a popište o jaký problém se jedná. Ideálně přiložte fotografii nebo video dokumentující problém (pokud je to možné). Můžete nám také zavolat na telefonní číslo +420 606 438 506 a poradíme vám, jak postupovat.

  2. Budeme vás informovat o dalším postupu
    Jakmile reklamaci nahlásíte, ozveme se vám s pokyny k dalšímu postupu. Proces vyřízení se liší podle druhu zboží a typu závady.

  3. Vyřízení reklamace
    Po vzájemné domluvě a dodání potřebných podkladů posoudíme oprávněnost reklamace. Pokud bude reklamace uznána, zboží opravíme nebo vyměníme, případně vám vrátíme peníze. Reklamaci vyřešíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dní.

PRAVIDLA PRO REKLAMACI

  • Standardní záruční doba je 24 měsíců od převzetí zboží (pokud není uvedeno jinak).

  • Reklamaci vyřešíme nejpozději do 30 dní.

  • V případě, že oprávněnou reklamaci nestihneme vyřešit ve lhůtě 30 dnů, vrátíme vám peníze.

Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách našeho e-shopu.


POSTUP PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14 DENNÍ LHŮTĚ

  1. Informujte nás
    Pokud se rozhodnete vrátit zakoupené zboží, máte na to 14 dní od jeho převzetí. Než tak učiníte, dejte nám o tom předem vědět, napište nám e-mail na info@moravskadilna.cz a uveďte své jméno, telefonní číslo, číslo objednávky a popis zboží, které chcete vrátit. Můžete také použít formulář pro vrácení zboží a vyplněný nám jej zaslat e-mailem. Nemusíte uvádět důvod vrácení, ale budeme rádi, pokud se s námi podělíte o svou zkušenost.

  2. Zašlete zboží zpět
    Po oznámení nám zboží zašlete na adresu: Šardice 236, 696 13 Šardice
    Zboží neposílejte na dobírku. Snažte se prosím zboží uvést do původního stavu, nesmí být poškozené ani nesmí jevit známky opotřebení. Zboží pečlivě zabalte, nejlépe do původního obalu, předejdete tak riziku jeho poškození při přepravě. Doporučujeme vybrat způsob doručení s možností sledování zásilky, abyste předešli případným problémům v případě ztráty zásilky. Náklady na zpětné zaslání (vrácení) zboží hradí zákazník.

  3. Vrátíme vám peníze (refundace)
    Po obdržení a kontrole vráceného zboží vás budeme informovat. Částku vám vrátíme stejným způsobem, jakým jste platbu provedli. Peníze vám zašleme co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.

Poskytnutou slevu, která není vázaná na konkrétní výrobek, rozdělíme mezi položky vaší objednávky. Při vrácení části objednávky vám část slevy odpovídající vrácenému zboží odečteme od jeho katalogové ceny.

Pokud máte jakékoliv dotazy, kontaktujte nás telefonicky na +420 606 438 506 nebo e-mailem na info@moravskadilna.cz.